Search This Blog

Saturday, August 22, 2009

pegi daaa

puasa dah mula... aku maseh di bulan2 yang lain lagi....tapi bukan maksud aku tak pose k..haha... 1pose dah skip teraweh...ape la nak jadi ni....takpe hari kedue g...as expected...puase akan menyebabkan manusie2 kat blok s11 ni mengantok dan menidurkan diri mereka...ape nak jadi kat dieorg ni...aku gak yg bangun 9 pg....demam nak pegi kelas agaknye...aku nak pg library...tapi takde geng...jiz..jum ikot aku pg library....

sebot pasal library...aku teringat kat pompuan ni....dulu laa... dulu aku rajin betol pg library... matrik..kwang3...dulu library lagi dekat dgn kelas dari bilik...mtrik tak bleh bwk motor...aku kenal ngn pompuan kelas aku byk dari library ah...termasok r cewek tu...skali tu aku g lib nak study r kononnye...dah tu tgn gatal msg pompuan ni...aku cabar dtg study sesame...sekali die dtg...mangkuk toi....sejak tu...seat tu jelah yg kiteorg duduk...apelah....agknye kalau aritu aku tak msg...dah xmcm skang ni...rilek je....hua3....

library gak...aku suke study kimia kat ctu...knape?sbb ade r minah ni suke tanye aku...minah lain ni...tapi mmbe gak r...haha...aku mmg min at kimia...dulu time form 4 aku bodoh giler kimia...masuk form 5...minat sket sbb aku dtg kelas tusyen bukhari ngn ckgu sharipah ghani....haa....aku tak tau r....bukan sbb ajaran die yg memahamkan aku 100%...sbb hali time dah power...aku sedot sket2 ilmu dari die....tanye2 sket...tanye sket...lame2 paham...last2 akhir form 5 aku tak pnah lepas kimia dgn bukan A....kimia kacang je...seperti falihin osman...pastu sambung citer matrik...biler r ramai ty aku kimia ni....aku makin r minat ngn kimia....siap die bwk mmbe pompuan die lain tanye aku...betape mate keranjangnye aku time tu...huhu....ape daa....tapi aku suke ajar org2 ni...ngape ye...agknye aku minat jd cikgu kot...huhu....

library byk bantu r time aku kat mtrik...tapi bukan sbb buku2nye...sbb org2nye...hahaha....tq library...ade kesempatan aku datang lagi....library library library...library...

No comments:

WeLcOme To My PingX

Music on me