Search This Blog

Wednesday, September 9, 2009

jiwa tenang kembali

Hijjaz
Ya Rabbi Bil Mustafa

Ya Allah Ya Tuhan
Doaku panjatkan
Limpahkan hidayah Mu
Ya wasi'al karami

Dengan mengingati Mu
Kan tenang di hatiku
Rahmatilah hidupku
Ya wasi'al karami

Tiada amal ibadah
Yang dapat kubanggakan
Mohon belas kasihan
Ya wasi'al karami

haha...tajuk takde kait pon sebenarnye...gaye macam dapat hidayah baru ek...tapi tak taula..dengar nasyid pulak skang...macam hampeh r korang...tenang plak dengar nasyid ni...die mcm slow r...download2...tq pade sesape yang bg comment....

kau bukan tak tahu berape kali aku sudah buang air besa...engkau juge tahu berape kali aku terbuang air kecil...sebenarnye ini sudah hampir 7 kali...ini pon ade hendak terkucil kutahan jebat...

lab robot siap daa...robot hampeh...minyak tak cukup...pondan betol....kalau tak dah markah tgi daa aku...ini sume sbb tim jijat...hahahah(saling menyalahkan)....dah tu test robot semalamnye mmg macam hampeh da la...ape la soklan tu...tak pnah kuar kat dunie ni agknye...sosah gile bg aku...pdhal tak study....

raye makin hampir, tapi jiwe aku tak ternanti2 pon raye ni...kenape haa....raye skang dah tak best r mcm dulu...kenape haa....sbb manyak maslah ker...takkan r...ape malasah aku ek...takde rasenye...tapi mcm byk....kdg2 masalah kiter ni datang sbb org lain....org lain mmbawa masalah kepada kita...perasan tak...kenape kite2 ni tak pnah terpk bila la orang lain nak sellesaikan masalah dieorg sndiri....sebagai contohla...bos kilang....kenape die nak suro pekerje2 die buat kerje...kan membawa masalah kepada orang lain kan??kan? kan kilang die, buat la sendiri kan?? tugas die kan memberi gaji...kat kilang kerje sume die patot die buat sendiri dan die perlu bg gaji pada pekerje die...

jin online...pj time..tajul....cari duit...dah tak buleh dipisahkan...dak2 cosmate aku sume dah kenal aku ngn jin online...dieorg kate aku suke main ngn jin....mmg r aku suke main ngn jin....korang kaco ape....dah r tak power cs...hahahaha...jum r cs...usin2...men snipe...haha

No comments:

WeLcOme To My PingX

Music on me