Search This Blog

Monday, August 10, 2009

hari yang bosan

darah satria....darah satria...darah satria....

haa korang time kecik2 dulu tengok cerite darah satria tak?ala citer askar melayu....ade perang2...ade a.r badul, ade a. galak....pastu last sekali...dulu bese r kecik2 suke btol tgk perang2 ade senapang ni...lagi2 citer perang melayu.....pelakon utame nye aman shah....pastu heroinnye lydiawati....aduh mak ai...mengimbau balik kisah lame tol....

kalau korang ingat cite ni yang heronye tu leftenan(aman shah)....pastu last nye die cedera sbb slamatkan org bwhn die (a.r badul) kat medan perang dari terpijak periuk api...ala mine la kate org putih...hahaha....aku download citer ni gune rapidshare....sdap wey....tgok citer2 lame ni....

cume cite ni ape yg kureng.....ayatnye sume skema giler...huhu...pastu....time tu....plakon pompuannye takde r wat2 rebonding2 ni......pkai syampooo pon maybe tak mahal2 mcm skang ni....rambut gerbang daaa..agknye pompuan2 malaysia ni sebenarnye rambut gerbang ek..??haha.....

tapi ape yang buleh dipuji citer ni mmg memberi kesan r....walau time tu teknologi kureng tapi....action perang dalam citer ni jadi r...n berbekas r dalam hati penonton...huhu....maybe mungkin dieorg mmg pkai askar btol r mase perang2 tu...jadi takde r mcm berlakon sgt...aksi2nye...

aku sarankan korang tengok r citer ni....huhuhu...bagi yang dekat2 ngn aku bleh mintak kat aku....yg jauh download sendiri..huhu...syakir pon dah mintak citer bukit kepong kat aku....mgu ni mgu citer melayu lame r...haha...

No comments:

WeLcOme To My PingX

Music on me